Samen met Deborah gespeeld. Vond het jammer dat er zo weinig cutscenes in zaten zoals aan het begin van het spel, die konden voor het eerst tippen aan de fmv van destiny en deden me denken aan de oude Blizzard / Warcraft era

Spel was in het begin super goed maar voelde aan het einde van de campaign toch weer grindy. Heb de game een tijd laten liggen, heb nog een keer de seasonal content geprobeerd te spelen maar was toch weer gestrand omdat ik de campaign nog niet had afgemaakt.

Toen de campaign eenmaal was afgerond en ik een seizoen vers kon beginnen met de end-game content heeft Diablo 4 me opnieuw gegrepen. Er is een hoop te doen in de end game, van het verzamelen van de statues of lilith en het verkennen van alle dungeons (al dan niet in de moeijlijke nightmare modus) en het nastreven van de ultieme build om de zogenaamde “uber lilith” te beslechten maken dat we toch keer op keer blijven terugkomen bij dit spel.

De specifieke veranderingen die het seizoen “Season of the Loot” brachten in het craften van gear maken ook het optimaliseren van je build opeens toegankelijk voor de iets minder extreme toegewijde spelers.

TABLE file.cday as Created
where contains(file.outlinks, [[]])
SORT file.cday DESC